Ksiêgi Klanu
Kwiecieñ 01, 2025, 23:06:29 *
Witamy, Go¶æ. Zaloguj siê lub zarejestruj.
Aktualno¶ci: Aby widzieæ wszystkie dzia³y wymagana jest ranga "Najemnik ¦wie¿ak"!
 
Strona g³ównaPomocSzukajKalendarzZaloguj siêRejestracja


Strony: [1]   Do do³u
Drukuj


Autor W±tek: Tablica z drewna sosnowego  (Przeczytany 2306 razy)
Rukyan
Trójca Gromu
Skryba


Offline Offline

P³eæ: Mê¿czyzna
Wiadomo¶ci: 141




Ivardo / Rukyan


« : Czerwiec 08, 2011, 23:19:05 »

[Stary podszed³ do s³upa umiejscowionego niedaleko ogniska i zawiesi³ na nim pergamin szczelnie przyci¶niêty dwoma p³atami szk³a, tak aby nie zamók³ w czasie deszczu a szybkê da³o siê ³atwo umyæ. Pergamin zawiera³ :]


Oto piêtna¶cie g³ównych zasad Burzy :

1. Za³o¿ycielem Burzy i bezapelacyjnym hersztem jest Ivardo Bladolicy zwany Starym, jego nale¿y siê s³uchaæ i do niego zwracaæ z wszelakimi gnêbi±cymi nas sprawami. Ksiêgi klanu nale¿y odwiedzaæ minimum raz dziennie.

2. Staremu w dogl±daniu klanu dopomaga Trójca Gromu, g³os ca³ej trójki jest niemal¿e na równi z g³osem Ivardo. Oni aktywnie zajmuj± siê Burz± ze wzglêdu na wiek za³o¿yciela.

3. Na kryszta³ach klanowym,dru¿ynowym oraz sojuszniczym obowi±zuje ca³kowity zakaz herezji.

4. Do kompanów z Burzy nale¿y zwracaæ siê tak jakby¶my chcieli aby do nas siê zwracano, brak szacunku i gówniarstwo têpimy piê¶ci±.

5. Kobiety w Burzy s± równe mê¿czyzn±, zatem wszelakie zaloty i próba u³atwienia im ¿ycia bêd± karana podwojeniem prac adoratora. To dzia³a w obie strony , gnêbienie panienek mo¿e przysporzyæ nie lada k³opotów.

6. Dla najemników najwa¿niejsza jest Burza i jej cz³onkowie, po z³o¿eniu przysiêgi wierno¶ci wymaga siê nade wszystko trzymania strony klanu i klanowiczy.

7. Konflikty w Burzy rozwi±zujemy na dwa sposoby, g³ow± lub mieczem. Je¶li masz do kogo¶ problem albo siê z nim schlej, albo wyzwij na pojedynek. Nie tolerujemy jakichkolwiek k³ótni i zwad.

8. Bezpodstawne napa¶cie na istoty z poza klanu bêd± karane, ka¿da skarga z³o¿ona na najemnika przez osobê trzeci± musi byæ udowodniona. Oskar¿ony najemnik ma prawo do obrony swych racji.

9. No¶ herb ten jakby¶ pamiêæ o matce nosi³, nie daj go skalaæ i sam nie wystêpuj przeciwko niemu. Herb ten dum± tw± jest zarazem jak i dum± ca³ej Burzy.

10. Materia³y które zdobêdziesz na polowaniach mo¿esz trzymaæ u siebie b±d¼ u kowali Burzy, w zale¿no¶ci od tego co zrobisz twój ekwipunek bêdzie zdobywany na dwa sposoby. Osobi¶cie b±d¼ klanowo.

11. Najemników po czterdziestym krêgu obowi±zuje cotygodniowa sk³adka, od sk³adki zwolnione s± pewne profesje takie jak ³owca nagród.

12. Obóz jest miejscem w którym trzymasz porz±dek i podejmujesz siê nowych zleceñ, nie pozwól aby przez twoje zaniedbania nie da³o siê w nim egzystowaæ.

13. Zaleca siê wspomaganie wspó³klanowiczy w szkoleniach, a wrêcz przymusza do pomocy najemnikom o profesji kap³ana, lekarza, ³owcy nagród, kowala i innych przydatnych dla ogó³u.

14. Nie wymagamy etykiety, s³odkich s³ówek. Pamiêtaj jednak aby swym zachowaniem nie splamiæ honoru Burzy. Mordy na zlecenie s± zabronione, podejmujemy siê tylko pobiæ przy których kto¶ przypadkowo mo¿e sobie zemrzeæ.

15. Dzia³ania niezgodne z zasadami klanu, mordowanie na zlecenie, wystêpowanie przeciwko klanowiczom i Staremu, jest surowo zakazane. Ka¿dy najemnik Burzy ma obowi±zek zawsze mieæ przy sobie magiczny wisior, który s³u¿y za kryszta³ klanowy.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 08, 2011, 23:28:12 wys³ane przez Rukyan » Zapisane

Ivardo Bladolicy : "Jakem tutej stoimy, tako do koñców lini ¿ycio walczyæ bêdziem. Krwi± i nienawi¶ci± naznaczone nase ¿ywoty osta³y, Burza wo³aæ nos bedom, bo uderzomy jak grom z josnego sklepienio! Od tygo czasu kto zechce pole¼ ze mn± mo¿e, zamierzom poprowadziæ grupe nojemników co takich kierwisynów tympiæ bedom! Powiadom wom, ¿e Burza idzie, a gromów niesie a niesie. "
 
Strony: [1]   Do góry
Drukuj


Skocz do:  

Nostalgia Theme by husmen73 & Masterhan Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap
Burza - Klan Lineage ][
MySQL | PHP | XHTML | CSS

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

drugarepublikasuderlandu polskiekoleje mtk articz sdzpolskirpg